Ν. Σινογιάννης, Γενικός Διευθυντής Porsche: H σχέση των Ελλήνων με την Porsche παραμένει διαχρονικά σταθερή και διαρκώς ισχυροποιείται



23/09/2024 - 02:06

Με «όχημα» τα νέα της μοντέλα – την αναβαθμισμένη Taycan, την ολοκαίνουργια Panamera, την ανανεωμένη 911 και την αμιγώς ηλεκτρική Macan – η Porsche επιδιώκει να εδραιώσει ακόμη περισσότερο την παρουσία της στην ελληνική αγορά.

Ο κ. Νίκος Σινογιάννης, Γενικός Διευθυντής της Porsche του Ομίλου Μοτοδυναμική, εξηγεί τους παράγοντες που συμβάλλουν στη συνεχή ανάπτυξη της αγοράς premium οχημάτων στην Ελλάδα, όπως η Porsche, καθώς και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μοντέλων της, όπως η ανώτερη εμπειρία οδήγησης, οι υψηλές επιδόσεις και η εκλεπτυσμένη εμφάνιση, που ενισχύουν την αφοσίωση των Ελλήνων ιδιοκτητών στη μάρκα.

Επιπλέον, αναλύει πώς η διείσδυση της ψηφιακής τεχνολογίας και η πανδημία έχουν αλλάξει την εργασιακή κουλτούρα και τον ρόλο της ηγεσίας σε έναν οργανισμό. Εξηγεί πώς τα υβριδικά μοντέλα εργασίας διαμορφώνουν τη νέα σχέση μεταξύ επιχειρήσεων και εργαζομένων, επιτρέποντας στους οργανισμούς να διατηρούν υψηλά επίπεδα παραγωγικότητας, ενώ ταυτόχρονα καλλιεργούν μια ισχυρή εταιρική κουλτούρα.

- Με 158 οχήματα Porsche να έχουν ταξινομηθεί στο οκτάμηνο του 2024, σημαντική αύξηση σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2023, ποια είναι η πρόβλεψή σας για το επόμενο διάστημα και πώς ενισχύουν τα νέα μοντέλα την παρουσία της μάρκας στην Ελλάδα;

Η παρουσία της Porsche στην Ελλάδα ενισχύεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια. Το 2023 ταξινομήθηκαν υπερδιπλάσια αυτοκίνητα συγκριτικά με το 2021 και οι πωλήσεις στο οκτάμηνο του 2024 παρουσιάζουν αύξηση πάνω από 20% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2023, και όλα δείχνουν πως η αυξημένη ζήτηση θα διατηρηθεί και τους υπόλοιπους μήνες της χρονιάς. Πολλοί είναι οι λόγοι για την αύξηση των πωλήσεων, με δύο να ξεχωρίζουν. Το σταθερό πολιτικό και οικονομικό περιβάλλον που επιτρέπει την ισχυρή παρουσία και ανάπτυξη premium μαρκών όπως η Porsche και παράλληλα τα νέα μοντέλα της μάρκας που χαίρουν εκτίμησης από το ελληνικό κοινό. Η Porsche στην Ελλάδα εκπροσωπείται από τον Όμιλο Μοτοδυναμική, ο οποίος πιστεύει και επενδύει στο brand υποστηρίζοντας δυναμικά την παρουσία της μάρκας. Για παράδειγμα, το ανανεωμένο Porsche Center Athens που ανακαινίστηκε πλήρως στις αρχές του έτους με σκοπό να αναβαθμίσει την εμπειρία του πελάτη. 

- Υπάρχουν αυτήν τη στιγμή νέα μοντέλα, τα οποία περιμένετε να έρθουν στην ελληνική αγορά στη διάρκεια της χρονιάς που διανύουμε και ποιες είναι οι προσδοκίες σας από τη νέα Macan που πρόκειται να λανσαριστεί τον Σεπτέμβριο στη χώρα μας;

Το 2024 είναι μια χρονιά νέων μοντέλων για την Porsche. Εκτός από την αναβαθμισμένη Taycan και την ολοκαίνουργια Panamera που παρουσιάστηκαν νωρίτερα στη χρονιά, έχουμε το λανσάρισμα της ανανεωμένης 911 αλλά και την αμιγώς ηλεκτρική Macan. Ξεκινώντας από τη θρυλική 911, έχουμε για πρώτη φορά υβριδικό σύστημα κίνησης, αλλά για να είμαι σαφής αυτό δεν σημαίνει πως η 911 έγινε ηλεκτροκίνητη. Στις εκδόσεις GTS προστέθηκε ένας ηλεκτροκινητήρας ο οποίος βελτιώνει τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, λειτουργώντας παράλληλα με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η νέα αμιγώς ηλεκτρική Macan καλύπτει την ανάγκη της σύγχρονης αγοράς για βιώσιμη πολυτέλεια και την επιθυμία για υψηλές επιδόσεις. Η νέα Macan θεωρούμε πως θα επηρεάσει αρκετά την περαιτέρω εδραίωση της παρουσίας της Porsche στην Ελλάδα. Ο μοναδικός συνδυασμός sport επιδόσεων και άνεσης για όλη την οικογένεια, την καθιστά ιδιαίτερα ελκυστική για την ελληνική αγορά, όπου υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση ειδικά για compact SUV οχήματα. 

- Ποια είναι η σχέση των Ελλήνων αγοραστών αυτοκινήτων με μία εμβληματική μάρκα όπως είναι η Porsche;

H σχέση των Ελλήνων με την Porsche παραμένει διαχρονικά σταθερή και διαρκώς ισχυροποιείται. Παρότι απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό, δεν παύει να είναι ιδιαίτερα δημοφιλής και να συμβολίζει την ποιότητα, την αξιοπιστία και τη μηχανική αριστεία. Αυτό που έχει καταφέρει η Porsche, είναι να διατηρεί τη γοητεία που της προσφέρει η μακρά ιστορία και η πλούσια κληρονομιά της, ενώ ταυτόχρονα παραμένει σύγχρονη εξελίσσοντας συνεχώς νέες τεχνολογίες. Πολλοί Έλληνες ιδιοκτήτες Porsche είναι επαναλαμβανόμενοι και πιστοί πελάτες, που εκτιμούν την ανώτερη εμπειρία οδήγησης, τις υψηλές επιδόσεις και την εκλεπτυσμένη εμφάνιση.

- Πέραν της ευρείας διείσδυσης της ψηφιακής τεχνολογίας, πόσο έχει αλλάξει η πανδημία την κουλτούρα, αλλά και τον ρόλο της ηγεσίας ενός οργανισμού;

Η πανδημία επιτάχυνε την υιοθέτηση ψηφιακών τεχνολογιών, αλλά ο αντίκτυπός της ξεπερνά κατά πολύ τους κλάδους τεχνολογίας. Η ανάγκη για γρήγορη προσαρμογή στις νέες προκλήσεις οδήγησε τις εταιρείες να καλλιεργήσουν μια κουλτούρα που εκτιμά την καινοτομία και την ευελιξία, δίνοντας παράλληλα προτεραιότητα στην ευημερία των εργαζομένων. Οι ηγετικοί ρόλοι έχουν εξελιχθεί σημαντικά ως απάντηση σε αυτές τις αλλαγές. Οι σημερινοί ηγέτες αναμένεται να επιδεικνύουν όχι μόνο επιχειρηματική οξυδέρκεια, αλλά και βαθιά κατανόηση των ανθρώπινων αναγκών. Πρέπει να καθοδηγούν τους οργανισμούς τους μέσα από την αβεβαιότητα, δείχνοντας ανθεκτικότητα και προσαρμοστικότητα, ενώ παράλληλα να εστιάζουν στις ανάγκες των εργαζομένων τους και στην ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής. Αυτή η ολιστική προσέγγιση στην ηγεσία είναι πλέον κρίσιμη για την εξασφάλιση της μακροπρόθεσμης επιτυχίας των οργανισμών αλλά και τη διατήρηση της δέσμευσης των εργαζομένων.

- Ποιο μοντέλο εργασίας θεωρείτε ότι θα είναι στο εξής περισσότερο αποτελεσματικό για τη λειτουργία ενός οργανισμού με δεδομένη τη δυνατότητα «επιστροφής στο γραφείο» μετά από μία μακρά περίοδο τηλεργασίας;

Η εργασία πιθανότατα στο μέλλον θα κυριαρχείται από ένα υβριδικό μοντέλο, το οποίο συνδυάζει την ευελιξία της απομακρυσμένης εργασίας με τα οφέλη της διά ζώσης εργασίας. Αυτό το μοντέλο εξυπηρετεί τις ποικίλες ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου, προσφέροντας στους εργαζομένους την αυτονομία να εργάζονται από το σπίτι όταν αυτό τους εξυπηρετεί, ενώ παράλληλα παρέχει ευκαιρίες για αλληλεπίδραση η οποία ενισχύει τη δημιουργικότητα, τη συνοχή της ομάδας και την επικοινωνία. Το υβριδικό μοντέλο επιτρέπει επίσης στους οργανισμούς να διατηρούν υψηλά επίπεδα παραγωγικότητας ενώ καλλιεργούν μια ισχυρή εταιρική κουλτούρα. Δίνοντας τη δυνατότητα στους εργαζομένους να εργάζονται στο περιβάλλον όπου είναι πιο αποτελεσματικοί, είτε στο σπίτι είτε στο γραφείο, οι οργανισμοί μπορούν να επιτύχουν μια ισορροπία που υποστηρίζει τόσο τους επιχειρηματικούς στόχους όσο και τη δέσμευση των εργαζομένων. Στον Όμιλο Μοτοδυναμική υποστηρίζουμε ενεργά τις ευέλικτες μορφές εργασίας, πετυχαίνοντας διαχρονικά υψηλά επίπεδα δέσμευσης των εργαζομένων μας, όπως αυτό μετριέται από τις έρευνες ικανοποίησης που διεξαγάγουμε καθώς και από τις πιστοποιήσεις που λαμβάνουμε για το εργασιακό μας περιβάλλον (Great Place to Work 2023 και 2024, και Best Place to Work 2024).

- Ποιες ικανότητες και δεξιότητες εκτιμάτε ότι στο μέλλον θα απαιτηθούν να κατέχουν τα νέα και πολλά υποσχόμενα στελέχη;

Οι μελλοντικοί ηγέτες θα χρειαστεί να διαπρέψουν σε αρκετούς κρίσιμους τομείς για να διαχειριστούν τις πολυπλοκότητες του σύγχρονου επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Η αναλυτική και στρατηγική σκέψη θα είναι απαραίτητη, επιτρέποντας στους ηγέτες να λαμβάνουν άμεσες αποφάσεις σε ταχέως μεταβαλλόμενες συνθήκες. Οι τεχνικές δεξιότητες είναι σίγουρα κρίσιμες, καθώς η τεχνολογία συνεχίζει να οδηγεί την καινοτομία και την αποδοτικότητα σε πολλούς κλάδους. Επιπλέον, η συναισθηματική νοημοσύνη θα γίνεται όλο και πιο σημαντική. Η ικανότητα να κατανοεί και να διαχειρίζεται κανείς τα δικά του συναισθήματα, καθώς και εκείνα των άλλων, θα βοηθήσει τους μελλοντικούς ηγέτες να χτίσουν ισχυρές, συνεργατικές και αποτελεσματικές ομάδες. Οι ηγέτες που μπορούν να συνδυάσουν αυτές τις δεξιότητες με ένα σαφές όραμα αλλά παράλληλα διατηρώντας την ικανότητα να αποτελούν έμπνευση στους άλλους, θα μπορέσουν να οδηγήσουν τους οργανισμούς τους στο μέλλον με επιτυχία.

*Ο Νίκος Σινογιάννης είναι μέλος του CEO Club Greece

Adblock test (Why?)

Πηγή: capital


Σχετικά άρθρα

  • Unique Post

Δημοσίευση από , Βρίσκεται στις κατηγορίες Τελευταία νέα

Σχολιάστε το άρθρο

*


Γκαλερί

Σχεδιασμός από MOD creative studio