Δεν έπληξε την Lego η πτώση πωλήσεων στη βιομηχανία παιχνιδιών το α” εξάμηνο – Αύξηση εσόδων κατά 13%



28/08/2024 - 13:54

Η πτώση πωλήσεων λόγω του πληθωρισμού έπληξε τη βιομηχανία παιχνιδιών το α” εξάμηνο του 2024, αλλά μια εταιρία κέρδισε μερίδιο της αγοράς τουβλάκι με τουβλάκι, σύμφωνα με το CNBC.

Ειδικότερα, η Lego ανακοίνωσε σήμερα ότι τα έσοδα κατά το α” εξάμηνο του έτους αυξήθηκαν κατά 13%, στα 31 δισ. δανέζικες κορόνες, ή περίπου 4,65 δισ. δολάρια.

Ο Niels Christiansen, διευθύνων σύμβουλος της δανέζικης εταιρείας παιχνιδιών, δήλωσε στο CNBC ότι η εταιρεία βλέπει δυναμική τάση σε όλο το χαρτοφυλάκιό της, ειδικά με τα Lego Icons και Lego Creator, και μέσω της συνεργασίας της με το Fortnite της Epic Games.

Πέρυσι, η Lego παρατήρησε μια τάση των καταναλωτών να «ανταλλάσουν» ή να επιλέγουν σετ σε χαμηλότερες τιμές, ενώ εξακολουθούσαν να αγοράζουν τον ίδιο όγκο με το προηγούμενο έτος. Φέτος, ο όγκος είναι αυξημένος, δήλωσε ο Christiansen.

Στο μεταξύ, η εισηγμένη στο χρηματιστήριο ανταγωνίστρια εταιρεία Mattel είδες τις καθαρές πωλήσεις της να μειώνονται κατά 1% το α” εξάμηνο του 2024 και η Hasbro ανέφερε ότι τα καθαρά της έσοδα μειώθηκαν κατά 21% στο εξάμηνο. 

Η Lego συνέχισε να βασίζεται στην ανάπτυξη από την εποχή της πανδημίας με μια ποικιλία προϊόντων που απευθύνονται τόσο σε παιδιά όσο και σε ενήλικες. Εκτός από τα σετ που συνδέονται με δημοφιλή franchises όπως ο Harry Potter και τα Star Wars, η Lego διαθέτει επίσης καινοτόμες επιλογές σχεδιασμού για τους καταναλωτές, ώστε να κατασκευάζουν λουλούδια, διάσημα έργα τέχνης και ζώα.

Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ και την Ευρώπη παραμένουν ισχυρές, σημείωσε ο Christiansen, ενώ οι πωλήσεις στην Κίνα είναι αμετάβλητες.

Ωστόσο, η Lego δεν εγκαταλείπει την επέκταση στην Κίνα. Ο Christiansen δήλωσε ότι εξακολουθεί να υπάρχει «μακροπρόθεσμη δυναμική» στην περιοχή.

Από τα 40 καταστήματα Lego που άνοιξαν το α” τρίμηνο, τα 20 ήταν στην Κίνα. Αντίστοιχα, από τα 60 προγραμματισμένα ανοίγματα για το δεύτερο εξάμηνο του έτους, τα 20 προορίζονται για την Κίνα.

Ο Christiansen ανέφερε επίσης τις προσπάθειες της Lego για βιωσιμότητα. Μέχρι στιγμής φέτος, η εταιρεία έχει σχεδόν διπλασιάσει την ποσότητα των ανακυκλώσιμων υλικών που χρησιμοποιεί στα τουβλάκια της σε σύγκριση με το σύνολο του έτους 2023. Ο ίδιος ανέφερε επίσης ότι η Lego δεν μετακυλύει αυτό το κόστος στους καταναλωτές.

Adblock test (Why?)

Πηγή: capital


Σχετικά άρθρα

  • Unique Post

Δημοσίευση από , Βρίσκεται στις κατηγορίες Διάφορες ειδήσεις

Σχολιάστε το άρθρο

*


Γκαλερί

Σχεδιασμός από MOD creative studio